Samme dag som forestillingen Nei og atter nei av Nina Lykke settes opp i Arendal kulturhus inviterer vi til teatersamtale med de tre  skuespillerne; Ingunn Øyen, Anders Mordal og Mari Hauge Einbu. Samtaleleder er Kirsti Husby.

Om forestillingen kan vi blant annet lese:

Nina Lykke sparer ikke på kruttet når hun tar tidsånden på kornet og får oss til å le av oss selv. Gled deg til en nådeløs satire over våre liv!

«Nei og atter nei» er en skarp, morsom og ubehagelig roman om kjernefamiliens kår i et samfunn hvor øyeblikkets lyst er den edleste ledestjerne og ingenting er så drøyt at det ikke kan forsvares med individets trang til frihet.

Med kritikerroste Maren E. Bjørseth i registolen og Ingunn Øyen, Anders Mordal og Mari Hauge Einbu på scenen, kan ikke dette bli annet enn en fest av en forestilling, som mange vil kjenne seg så altfor godt igjen i.

Du kan vinne billetter til forestillingen i Arendal kulturhus 4. mai.

Billetter til forestillingen bestilles hos Arendal Kulturhus.

Gratisbilletter til teatersamtalen på biblioteket kan bestilles på arendalbibliotek.no.

Arrangementet er i samarbeid med Riksteatret, Arendal Kulturhus og Arendal bibliotek.

ScenenGratis

Hopp rett ned til innholdet
Malcare WordPress Security